Skip to content

Kennisbank

Korte tutorials voor de apps van Microsoft 365

Afwezigheidsassisitent instellen in Outlook

“Helemaal klaar om op vakantie te gaan?”
“Ja, alle taken heb ik uitgevoerd en mijn contacten ingelicht dat ik er 2 weken niet ben!”
“Top! Vergeet ook niet om je Out-of-Office Assistent in te schakelen, zodat mensen die je mailen weten dat je de komende weken niet reageert.”

Maar ja, hoe moest je dit ook alweer doen? Eén van de meest gestelde vragen over Outlook is toch wel hoe je eenvoudigweg een afwezigheidsassistent inschakelt. Best logisch, als je nagaat dat je deze niet altijd gebruikt, maar puur wanneer je langdurig afwezig bent.

In onderstaande tutorial leggen we je uit hoe je de afwezigheidsassistent inschakelt in Outlook

Meer weten over Outlook

CleverIQ heeft diverse trainingen en cursussen in de applicatie Outlook. Ga naar de cursuspagina van Outlook en start het ontwikkelen van vaardigheden vandaag nog!

Deel dit bericht

Recente items uit de kennisbank