Skip to content

Helpdesk

Het gaan gebruiken van een nieuwe werkplekomgeving brengt ook vragen met zich mee. Onze helpdeskinzet kan deze vragen voor u beantwoorden om uw eigen medewerkers hierin te ontlasten.

Wanneer de organisatie de beschikking krijgt over een nieuwe digitale werkomgeving levert dit meer gebruikersvragen op. Een groot gedeelte van de vragen hebben we inmiddels weg kunnen nemen door een gedegen trainingstraject op te zetten, echter zijn er altijd vragen die in de praktijksituatie pas kunnen ontstaan en waarop uw medewerkers graag een antwoord zien.

Met name bij een big bang-implementatie, waarbij alle gebruikers tegelijkertijd de beschikking krijgen over de nieuwe werkomgeving, kan dit tot een golf aan vragen opleveren. Hierdoor kan uw servicedesk, die ook de normale gebruikersvragen op de helpdesk ontvangt, erg belast worden. Hierdoor kan er een situatie ontstaan waarbij uw gebruikers niet (goed) kunnen werken met de nieuwe digitale werkomgeving en daarmee het enthousiasme en de adoptie afneemt. Dit willen we voorkomen.

CleverIQ kan tijdelijk uw helpdesk ondersteunen door een Office Helpdesk in te richten. Samen met u zetten we een Office Helpdesk op en communiceren deze naar de organisatie. De vragen die binnenkomen, kan de Office Helpdesk van antwoord voorzien. Eventuele Office-overstijgende vragen kunnen dan alsnog doorgezet worden naar uw eigen helpdesk.

Met deze stap ontlast u in grote mate uw eigen helpdesk en kan de organisatie haar werkzaamheden voortzetten. Tegelijkertijd verzamelt de Office Helpdesk alle vragen en kan hiervoor een Veelgestelde vragenlijst opstellen, publiceren en uw medewerkers hiernaar verwijzen.

Helpdesk Microsoft 365